Första inlägget för femhundrade gången

Hej alla fina!!
Jag har haft blogg säkert fem gånger tidigare och varje gång har det slut med att jag har lagt ner den efter två veckor. Men nu är jag redo att ge det ett nytt försökt och försöka vara aktiv som möjligt. men frågan är... varför startar jag igen och varför just nu?
Jo... min helt underbara vän Alice har precis startat en suuper fin blogg (som alla ni borde spana in) och jag blev ju såklart väldigt sugen på att ha en egen igen! Ni ser länken längst upp btw.
Så här är jag nu, redo för en nystart i livet och hoppas att jag för en gång skull kan hålla det jag lovar mig själv
Ha det gött och sov gott!!
1 kommentarer
Postat av: Pauline & Victoria

Heeey Emma! Välkommen till the bloggers world, eller nåt.. Höhö ;) It´s looking good hittills i alla fall och vi ska kommentera så att du vill fortsätta blogga! Promiseee! :D PUSSAR♥



//VictoriaEgli.blogg.se & PaulineStenseth.se

2011-04-07 @ 15:22:44
URL: http://paulinestenseth.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0